Q:godt valg af wireless router
Fra : Per Korshøj

Dato : 07-05-05 17:50

hej Ng

Jeg er idag den uheldige indehaver af en Netgear WRG614 V2 router som nu er
ved at drive mig til vanvid !!!!!!!! Den skal Genstartes mindst en gang i
døgnet og nu har jeg fået nok. Hvilken Wireless router skal jeg vælge for at
få noget der er klippe stabilt ?

Med venlig hilsen

Per

Fra : Ole

Dato : 07-05-05 18:59

"Per Korshøj" <per@fjerndetteternevej2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i døgnet og nu har jeg fået nok. Hvilken Wireless router skal jeg vælge

Mit forslag er en Linksys WRT54G eller WRT54GS. Sidstnævnte har mere RAM,
men koster en anelse mere.

Ole

Fra : Anders Rademacher

Dato : 07-05-05 21:28

Har en WRT54G med satori firmware den kører 24-7 og skal kun genstartet når
min kusine har gjort rent og kommet til at slukke for internet ruteren der
kommer før.
Tror den har kørt ca. 4 måneder uden genstart. Vi deler den 5 hus stande med
10 computere ialt + 2 wireles bridge.

WRT54GS bliver skamrost på nettet!! hvad er enlig forskellen mellem WRT54GS
og WRT54G ????

Fra : Jens G

Dato : 08-05-05 08:20

On Sat, 7 May 2005 22:27:49 +0200, "Anders Rademacher"
<ratata10@hotmail.com> wrote:

>WRT54GS bliver skamrost på nettet!! hvad er enlig forskellen mellem WRT54GS
>og WRT54G ????

Så vidt jeg husker dobbelt så meget RAM og flash RAM i GS.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Anders Rademacher

Dato : 08-05-05 15:09

Hvad her det af praktisk betydning ?

Fra : Jens G

Dato : 08-05-05 16:58

On Sun, 8 May 2005 16:08:48 +0200, "Anders Rademacher"
<ratata10@hotmail.com> wrote:

>Hvad her det af praktisk betydning ?

Det må jo betyde noget for hvor meget firmware der kan være og køres i
den.

Fra : Bartesque

Dato : 07-05-05 19:04

On Sat, 7 May 2005 18:49:38 +0200, "Per Korshøj"
<per@fjerndetteternevej2.dk> wrote:

> [...]
>døgnet og nu har jeg fået nok. Hvilken Wireless router skal jeg vælge for at

Har selv en Linksys WRT54GS .. nem at sætte op, hyppige firmware
opdateringer, mange opsætningsmuligheder, god forbindelse, upåklagelig
sikkerhed, bl.a. MAC filtrering og diverse krypteringsformer ... need
i go on *s*

Claus

Fra : Anders Rademacher

Dato : 07-05-05 21:30

Du burde forresten nok spørge her dk.edb.netvaerk.traadloest

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-05-05 08:32

Per Korshøj skrev:

> en gang i døgnet og nu har jeg fået nok. Hvilken Wireless router skal
> jeg vælge for at få noget der er klippe stabilt ?

Det ved de _alt_ om i dk.edb.netvaerk.traadloest