Er det muligt at bruge et PCI-X i et PCI 3~
Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-05 08:26

Som subject siger, er det muligt at benytte et PCI-X i et PCI 32 66Mhz slot
? (tror jeg nu det er, men vil lige være sikker :) )

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ct

Dato : 06-05-05 08:41

tror det skal understøttes af kortet, men jeg vil generelt også mene ja....

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-05-05 11:21

"ct" <claus@fjernes-kjerkegaard.dk> writes:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> tror det skal understøttes af kortet, men jeg vil generelt også mene ja....

Jeg behøver ikke at tro - jeg ved det! PCI-X standarden er en direkte
udvidelse af PCI standarden, og den kræver 100% bagudkompabilitet med
PCI. Standarddokumentet hedder faktisk "PCI-X Protocol Addendum to the
PCI Local Bus Specification, Revision 2.0a, July 22, 2003"

Så svaret er, ja det kan du godt.

Kai

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-05 14:33