Bios Update
Fra : K. Petersen

Dato : 02-05-05 14:31

Hej!

Jeg har et Epox 8KDA3+.

For en uges tid siden nedgradere jeg til en ældre bios fordi
jeg ikke kunne finde min cool ´n´ quiet funktion i den nyeste.
Men kunne heller ikke finde den i den gamle.

Ville så lige her for lidt siden opdatere den igen ved hjælp
af Epox´s Magic Bios Program. Den downloade den nyeste og
spurgte om den skulle cleare CMOS, dette dagde jeg så ja til.

Så skulle den til at flashe, men skrev så, The file´s bios lock string
doesn´t match !

Okay. Jeg kan ikke opdatere min bios. Computeren kører udmærket, men
tør ikke rigtig genstarte min pc hvis der nu er gået F**k i min bios.

Nogen der haqr et forslag ?
--
Med Venlig Hilsen
K. Petersen

Fra : K. Petersen

Dato : 02-05-05 15:46

"K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam"> wrote in message
> [...]
>
> Okay. Jeg kan ikke opdatere min bios. Computeren kører udmærket, men
> tør ikke rigtig genstarte min pc hvis der nu er gået F**k i min bios.

1 problem er løst. Har fået opdateret bios fra dos af.

Men kan stadig ikke finde nogen Cool ´n´ quiet funktion i bios.

Skal man gøre noget specielt for at få den frem ? ?