Kabinet til datteren ?
Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-05 06:12

Hej

Kan det virkelig passe at man ikke kan få et rigtigt "tøse-kabinet" ???

Jeg skal ha' lavet en PC til vores datter på 6 og den skal da hverken
være hvid/grå eller sort - den skulle da allerhelst være lyserød

Findes der ikke noget i lidt "alternative" farver - og samtidig i en
god kvalitet ?

Ellers må jeg jo finde noget lyserød spray

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ricko.

Dato : 02-05-05 08:30

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> god kvalitet ?
>
> Ellers må jeg jo finde noget lyserød spray

Her er da det helt oplagte til hende
http://www.tweak.dk/newtweak/casemod.php?caseid=192

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-05 08:46

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er da det helt oplagte til hende
> http://www.tweak.dk/newtweak/casemod.php?caseid=192

Hej

Mange tak for budet - sejt nok !

Meeeen, det skal helst være en form for "standard" som er nem
at komme til, da vores computere bliver opgradering af og til.

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 02-05-05 09:17
Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-05 09:29

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke lyserøde men næsten:
> http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCST001&Fane=CASE,CACC
> http://www.itbutikken.dk/p/76523/1.htm

Udemærkede bud - nydelige

kom bare lige i tanke om at værelset er lyserødt og det matcher vist
ikke så godt med rødt

......skal lige ha' det vendt med konen

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-05-05 11:14

Sejt og tøset? http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810770

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Rander

Dato : 02-05-05 12:36

Mon, 2 May 2005 07:12:04 +0200 brugte Brian S Jensen 16 linier på at
fortælle dette til dk.edb.hardware:

> [...]
>god kvalitet ?
>Ellers må jeg jo finde noget lyserød spray

Måske sådan noget som <http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=86752>?

http://rander.dk (temporarily down!)

Mandens kørsel var fuldkommen uberegnelig. Jeg måtte svinge
voldsomt flere gange, før jeg ramte ham. (Skadesanmeldelse)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-05 12:55

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Lars Rander ** Pil ikke ved min adresse ** :(){ :&:& };:

Hej Lars

Perfekt ! - umiddelbart - dog kan jeg ikke nogen steder læse at det rent
faktisk ER lyserødt som på billedet. På producentens hjemmeside er
det oven i købet sort ?!

Jeg ringer til dem og hører ad

MANGE tak

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-05 13:39

> [...]
>
> --
> Lars Rander ** Pil ikke ved min adresse ** :(){ :&:& };:

Har lige haft ringet til ItButikken og efter lidt tid fandt de sørme
ud af at det ikke var lyserødt som på deres billede, men derimod
gråt

Trist at de ikke har styr på deres produktbilleder

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : JK

Dato : 02-05-05 14:27

On Mon, 2 May 2005 07:12:04 +0200, "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>god kvalitet ?
>
>Ellers må jeg jo finde noget lyserød spray

Er det ikke lidt voldsomt at fiksere så meget på udseendet ?

Jeg ved godt at de unge mennesker er meget følsomme med den slags, men
behøver man ligefrem at dyrke det ? det der barbie-dukke look.

Jeg ville give hende et sort kabinet !

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-05 22:15

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved godt at de unge mennesker er meget følsomme med den slags, men
> behøver man ligefrem at dyrke det ? det der barbie-dukke look.

Jo, jo - jeg vil da give dig ret - men på den anden side set, så er det lige
så meget "for sjov" - for det ikke ligner alt andet - jeg er indehaver af
EDB-firma (ja, ja - så burde jeg vel selv skaffe det, men vi handler
normalt mest med erhverv og derfor er det ikke normalt i vort sortiment)
- og netop fordi jeg handler EDB, så skal datteren da ha' en lidt mere
speciel PC

Nå, men jeg snupper et af vores "egne" kabinetter og har bestilt den
lyserøde spray - bliver det godt - så er det fedt....hvis ikke, så er
der noget til skrotbunken

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-05-05 23:04

Således skrev Brian S Jensen den Mon, 2 May 2005 23:14:44 +0200:

>Nå, men jeg snupper et af vores "egne" kabinetter og har bestilt den
>lyserøde spray - bliver det godt - så er det fedt....hvis ikke, så er
>der noget til skrotbunken

Lidt fjer og noget plyds vil måske også hjælpe på det?

http://www.exonome.com/fj/phkl/

Knud
--
NP: Richie Kotzen - Dose

Fra : JK

Dato : 03-05-05 07:35

On Mon, 2 May 2005 23:14:44 +0200, "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Nå, men jeg snupper et af vores "egne" kabinetter og har bestilt den
>lyserøde spray - bliver det godt - så er det fedt....hvis ikke, så er

Når barbie skal være fræk, hvorfor så ikke 'sort lak' ?

http://www.pc-netto.dk/default.asp?drl=1&productguid=761345-08938-8

http://www.pc-netto.dk/default.asp?drl=1&productguid=761345-08728-5

de kalder det 'piano black'.
Begge er til micro-atx.

Jeg bruger et til amd64 3500+, og et andet til 2.0 GHz amd-xp. Men det
kunne også være en P4. Der findes vist også sorte 'cubes'.

Men det kunne ligesåvel være til 'sorte sonja',

mvh

John