Mystisk bip fra PC-Speaker
Fra : JS

Dato : 01-05-05 22:41

Ind imellem kommer der et enkelt bip fra min PC-speaker, typisk kan der gå
ca en times tid imellem bippene. Jeg har altid mit internet
kørende/emule/mail etc.

Er der nogen som har en ide om hvad der kan være årsag til dette?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-05-05 22:42

Hej!

JS wrote:
> Er der nogen som har en ide om hvad der kan være årsag til dette?

Sikkert eMule. Prøv evt. at lukke klienten ned i et par timer og se om det
ændrer noget.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 01-05-05 23:27

JS wrote:
> [...]
> kørende/emule/mail etc.
>
> Er der nogen som har en ide om hvad der kan være årsag til dette?

jeg har hørt om folk med lign. problemer, hvor det har skyldtes at PSUen
var for lille, og der kom bib hver gang spændingen blev for lav

Fra : Bartesque

Dato : 04-05-05 13:42

On Mon, 02 May 2005 00:26:31 +0200, Esben von Buchwald
<use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

>jeg har hørt om folk med lign. problemer, hvor det har skyldtes at PSUen
>var for lille, og der kom bib hver gang spændingen blev for lav

Jeg oplevede lignende fænomen hvor en snakkede i mobil telefon på
gangstien lige ude foran mit vindue, hvor der kom underlige lyde i
højtaleren .. hvem sagde Twilight Zone *s*