Bluetooth dongle og Bluespoon headset
Fra : Basil

Dato : 30-04-05 21:17

Hej.
Jeg har en billig Noname Bluetooth USB Dongle fra Metro og et billigt
Bluespoon AX headset fra Føtex.
Det virker generelt fint til Skype, men hvis jeg går ud på min tearesse og
lukker døren, så falder det næsten helt ud, på trods af at der kun er 2
meter i lige linie.
Er bluetooth ikke bedre, end at signalerne ikke kan gå gennem en rude, eller
er mit system bare ikke mere værd en jeg har betalt for det ?
Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 30-04-05 21:21

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> writes:

> [...]
> Er bluetooth ikke bedre, end at signalerne ikke kan gå gennem en rude, eller
> er mit system bare ikke mere værd en jeg har betalt for det ?

Hvis du har lav-energi ruder i dine vinduer, skyldes det sikkert at
lav-U vinduer er pådampet en tynd guldfilm, og denne påvirker
modtagelsen af radiobølgerne i Bluetooth.

Kai