Ang. IOGEAR's KVMP Switch GCS 1734 (USB V~
Fra : torben

Dato : 30-04-05 05:03

Hej.
Ang. IOGEAR's KVMP Switch GCS 1734 (USB Versionen)

Skal jeg også bruge hotkeys på tasteturet til at få tastetur, mus + lyd til
at VIRKE på en given port?
For jeg kan ikke få tastetur, mus + lyd til at virke når jeg skifter til
port 2. Selvom at alt er rigtigt tilsluttet.

På Port 1 er alt OK på nær at jeg skal bruge USB Peripheral til keyboard og
mus (Wireless). Brugte således kun én console på KVMP Switch'en til selve
recieveren for mouse og keyboard, da jeg opdagede at dette ikke virkede og
skiftede derfor over på USB Peripheral.

Men hvis det er sådan at jeg skal skifte "focus" som det hedder, via hotkeys
for at få den til at focusere på porten så kan jeg bedre forstår det?

Og hvorfor prøver jeg det så ikke bare?. Jo, fordi at jeg har pakket GCS
1734 pænt ned igen.
Det nytter intet at pakke den op og sætte til igen hvis det IKKE er det der
er løsningen. Så jeg vil høre her hvordan det virker.
Kan jeg ikke få det til at virke er jeg kun glad for at sælge til eventuelle
interesserede. Den er helt ny.
Men lad mig lige se hvad jeg kan få af hjælp herfra.

-
Torben