Størrelse på Logitech diNovo Cordless Desk~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-04-05 22:57

Hej,

Er der nogen herinde som ved, om Logitech diNovo Cordless Desktop
for Notebooks er mindre end det almindelige diNovo-tastatur?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mikkel Westh

Dato : 27-04-05 06:21

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogen herinde som ved, om Logitech diNovo Cordless Desktop
> for Notebooks er mindre end det almindelige diNovo-tastatur?

Samme størrelse, forskellig farve og teknologi.

Mvh. Mikkel

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-04-05 17:30

Mikkel Westh skrev:

> Samme størrelse, forskellig farve og teknologi.

Det lyder godt. Jeg var godt klar over farven og forskellen på
teknologien. Notebook-udgaven har vist ikke Bluetooth, men kører
blot USB og så er det sølvfarvet i stedet for sort.

--
Hilsen
Madsen