Smart media (8 MB) kort købes!
Fra : HEE : \)

Dato : 26-04-05 08:14

Hej Fotofolk.

Jeg har et fantastisk (gammelt med godt) Olympus C1400L, som kun bruger
SM-kort 8 MB.
Har du nogle i overskud som du vil sælge, eller kender
du en der har?

Henv.
Hans Erik
Randers

20135580
hanserik@xmail.dk

fjern 'x' i mailadr.

Fra : Fynbo

Dato : 26-04-05 08:53

"HEE : )" <hanserik@Xmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SM-kort 8 MB.
> Har du nogle i overskud som du vil sælge, eller kender

Jeg har et...

Fynbo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-05 08:58

Fynbo skrev:

> Jeg har et...
>
> Fynbo

Det gælder også dig!

Fra : Fynbo

Dato : 26-04-05 08:57

> [...]
> SM-kort 8 MB.
> Har du nogle i overskud som du vil sælge, eller kender

UPS.

Mit er et Compact Flash Kodak Picture Card.

Det kan du vel ikke bruge?

Fynbo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-05 08:58

HEE : ) skrev:

> Har du nogle i overskud som du vil sælge, eller kender
> du en der har?

Hop over i en markedsgruppe. Handel eller forsøg på handel er uønsket i
diskussionsgrupper.

Fra : Fynbo

Dato : 26-04-05 09:17

> Hop over i en markedsgruppe. Handel eller forsøg på handel er uønsket i
> diskussionsgrupper.
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
> - Look, this is Debian. They don't release things until you have to
> fire rockets at the thing to stop it working

Hvad gælder også mig???
Hvis du nu bare passer dit, så passer jeg mit...
Hvis du ikke kan få tiden til at gå med andet end lege politi og røvere,
har jeg da en have der skal graves...
Og fortæl mig lige at det hører hjemme i news:dk.fritid.hus-og-have
så er du en stor pige....

FJOLS.

Fynbo

Fra : HEE : \)

Dato : 26-04-05 10:29

OK, uden at have haft intentioner om at starte en slags
'newsgroup-cyber-krig', vil jeg blot sige tak for indlægene
og konstatere at der virkelig ER nogen derude, som har et 8 MB SM-kort (som
dog er hardware...
Jeg må beklage hvis jeg har valgt den 'forkerte' newsgroup.

Men hvis i er interesserede i at sælge kortene, er i velkommen til at
kontakte mig.

Pft.
Mvh.
Hans Erik :)

hanserik@Xmail.dk
OBS! fjern X i mailadr...

PS. Solen skinner!!!

Fra : Fynbo

Dato : 26-04-05 10:44

> [...]
> (som dog er hardware...
> Jeg må beklage hvis jeg har valgt den 'forkerte' newsgroup.

Det har du nok...

> Men hvis i er interesserede i at sælge kortene, er i velkommen til at
> kontakte mig.

Tjek din mail..

> Pft.
> Mvh.
> Hans Erik :)

> PS. Solen skinner!!!

Ja, er det ikke skønt?

Fynbo

Fra : Hauge

Dato : 26-04-05 10:50

Hej
HEE : ) wrote:
> SM-kort (som dog er hardware...

Jada, kortet ER hardware, men køb og salg af disse ting, er ikke hardware,
det er derfor vi har markedsgrupperne.

> Jeg må beklage hvis jeg har valgt den 'forkerte' newsgroup.

Jamen det er også i orden, men så er det lidt dumt bare at skide på det hele
og provokere folk, og alligevel skrive det du gør lige bagefter,

> Men hvis i er interesserede i at sælge kortene, er i velkommen til at
> kontakte mig.

Prøv at tage et kik på usenet.dk, der er alle grupperne listet, endda med
forklaringer.

> PS. Solen skinner!!!

Jamen hils derude.

Og så klippede jeg lige dit indlæg, da du bare sendte hele det forgående
indlæg med, uden at klippe i det.
Det kan du lære lidt om på: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Så futter vi lige det til rette gruppe for den her snak, dk.admin.netikette,
hvilket betyder at svar til dette indlæg, havner der.
Hvilket der også står lidt om her: http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

Mvh Hauge

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-05 13:49

HEE : ) skrev:

> Jeg må beklage hvis jeg har valgt den 'forkerte' newsgroup.

Så bedes du bruge en mere korrekt gruppe!

> Men hvis i er interesserede i at sælge kortene, er i velkommen til at

Denne gruppe er stadig ikke beregnet til handel eller forsøg på handel.
Du ved det jo godt, hvorfor fortsætter du så?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-05 13:48

Fynbo skrev:

> Hvad gælder også mig???

Handel eller forsøg på handel.

> Hvis du nu bare passer dit, så passer jeg mit...

Så flyt dit handel over i en markedsgruppe.

> røvere, har jeg da en have der skal graves...

Nu du ikke graver have, kunne du passende læse lidt her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware

> FJOLS.

Der er kun ét fjols i denne tråd og det er ikke mig. HEE ved at han har
gjort noget galt, så det er heller ikke ham.

Fra : HEE : \)

Dato : 26-04-05 20:15

Men jeg synes også du er et fjols!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-05 20:27

HEE : ) skrev:

> Men jeg synes også du er et fjols!

Fordi jeg har læst på http://www.usenet.dk og retter mig derefter?

Du retter dig måske heller ikke efter færdselsreglerne ude i trafikken?

Fra : Henrik

Dato : 26-04-05 20:33

On Tue, 26 Apr 2005 21:15:04 +0200, "HEE : \)" <hanserik@Xmail.dk>
wrote:

>Men jeg synes også du er et fjols!

Fjolserne er dem der poster i forkerte grupper, og ikke kan finde ud
af at citere korrekt.

Mvh
Henrik