nyeste bios til Iwill xp4-g eftersøges... ~
Fra : Jacob 2750

Dato : 19-04-05 19:08

er der nogen som kan henvise eller maile seneste bios til mig

Pft.

Jacob R.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 19-04-05 19:35

"Jacob 2750" <jasu@sletdette.ronne.dk> skrev:

>er der nogen som kan henvise eller maile seneste bios til mig

Er Google gået i stykker på dit internet? ; - )

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-12,GGLD:en&q=Iwill+xp4%2Dg+bios

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : jacob 2750

Dato : 20-04-05 21:08

jeg glemte selvfølgelig at skrive udtrykkeligt at dette var forsøgt - og
samtlige af de links som jeg (for) fulgte endte med en gammel bios, hvis de
overhovedet virkede !!!!
Derfor forsøgte jeg med at poste herinde....

Har selvf. også forsøgt på Iwills hjemmeside både .net og .com samt .de - så
jeg håber der er nogen som ligger inde med biosupgraden - da den er svær at
få fingre i !!!
Vi prøver en gang mere

MVH
Jacob

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-04-05 22:18

"jacob 2750" <jacob@sletdette.ronne.dk> skrev:

> [...]
>overhovedet virkede !!!!
>Derfor forsøgte jeg med at poste herinde....

Det er da i orden, men det er ikke let at gætte hvad du har prøvet før
du skriver det ...

> [...]
>jeg håber der er nogen som ligger inde med biosupgraden - da den er svær at

Ja, man hvad hedder seneste bios-version?
Har du prøvet at skrive til Iwill?

Kunne du ikke skrive under det du svarer på? Det bliver noget rod det
andet!

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Jacob 2750

Dato : 24-04-05 18:08

løst - fik den emailet fra Iwill
- tak for interessen alligevel

andre der mangler den - sig bare til
MVH
Jacob

Fra : Henning

Dato : 21-04-05 14:56

On Tue, 19 Apr 2005 20:08:02 +0200, "Jacob 2750"
<jasu@sletdette.ronne.dk> wrote:

>er der nogen som kan henvise eller maile seneste bios til mig

http://www.iwill.com.tw/ ? Jeg kan kun en XP4-D?

Henning
hsb(at)image.dk