switch + printerserver
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 19-04-05 11:15

Hejsa

Hvilken switch (der også indeholder en printserver) er billigst, som kan
bruges til en laserjet 1010 fra hp.
Synes ikke rigtig jeg kan en søgning på edbpriser til at passe.

Håber I kan hjælpe..

/Søren

Fra : Ole

Dato : 19-04-05 16:27

"Søren Gørtz Olesen" <soren_olesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges til en laserjet 1010 fra hp.
> Synes ikke rigtig jeg kan en søgning på edbpriser til at passe.

Jeg har ikke meget erfaring med printservere i forbindelse med en switch,
medmindre du har en router eller din ISP kan tildele den en IP vha DHCP
eller PPPoE. Ulempen ved, at en IP skulle tildeles fra ISP er, at den ville
være tilgængelig for alle på nettet. Alternativt skulle du eventuelt koble
switchen fra nettet, og lave et lille privat netværk, som ikke er tilsluttet
nettet hver gang du skulle printe.

Ole