headset
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 18-04-05 11:17

headset til samtale via msn - kan nogen anbefale et godt et?
Fordele/ulemper?

Tror nok jeg er interesseret i et med nogle gode ørerbøffer. Det bedste er
vel at de omfavner ørerne istedet for at sidde 'udenpå' dem, som mange gør.

Købte noget billigt bras i aldi for noget tid siden. Nu vil jeg ha' kvali.

PFT

Tommy

Fra : BorreBoy

Dato : 18-04-05 12:25

"Tommy Nielsen" <tommynielsen77@*REMOVE*webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør.
>
> Købte noget billigt bras i aldi for noget tid siden. Nu vil jeg ha' kvali.

Jeg er meget glad for disse:

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-04-05 17:06

BorreBoy wrote:
> Jeg er meget glad for disse:

Dem har jeg også købt. Glimrende. Kan have dem på i timevis uden at det
generer.

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 18-04-05 19:20

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message

> Dem har jeg også købt. Glimrende. Kan have dem på i timevis uden at det
> generer.

OK - har været inde og læse lidt anmeldelser om dem. Jeg skal dog ha' dem på
8 timer om dagen i perioder, så det er vigtigt at de slet ikke generer
lyttelapperne. Er det mon for meget at forlange? Hvad gør andre der sidder
med heatset så længe?

Tommy

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-04-05 21:39

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-04-05 21:42

Tommy Nielsen wrote:
> [...]
> dem på 8 timer om dagen i perioder, så det er vigtigt at de slet ikke
> generer lyttelapperne. Er det mon for meget at forlange? Hvad gør

Jeg har tit spillet Call of Duty (United Offensive online) 8-10 timer i træk
(eller mere), men spørgsmålet er om det er nogen målestok ? Samtidig med
at der af og til ryger en del bajsere indenbords.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-04-05 06:09

On Mon, 18 Apr 2005 20:19:42 +0200, Tommy Nielsen
<tommynielsen77@*REMOVE*webspeed.dk> wrote:

> [...]
> 8 timer om dagen i perioder, så det er vigtigt at de slet ikke generer
> lyttelapperne. Er det mon for meget at forlange? Hvad gør andre der

Hej
Jeg har også sådan et sæt. Og selv efter et lan hvor jeg har haft dem på i
omkring 50 timer i løbet af en weekend føles de stadig behagelige.

/Thomas

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-04-05 12:15

Tommy Nielsen wrote:
> [...]
>
> Købte noget billigt bras i aldi for noget tid siden. Nu vil jeg ha' kvali.

Tja jeg har altid været glad for mine Altec Lansing men det er stort set
kun til TeamSpeak-halløj.. De kan dog godt gøre ens ører ømme efter et
par timer.. :)

Mikael