eDonkey og Netgear
Fra : Jasper Norman

Dato : 17-04-05 21:12

Hej.

Jeg bøvler noget med at få sat min NetGear RP114 router op til at arbejde
sammen med eDonkey.

Er der mon nogen der véd HVOR jeg skal skrive HVAD?

ditto postet i de.edb.internet

Mvh

Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 07:10

Hey!

> Er der mon nogen der véd HVOR jeg skal skrive HVAD?
Du skal nok ind i det der hedder "Port Forwarding" og åbne en port til den
ip du bruger.....

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-04-05 11:20

Jasper Norman wrote:
> ditto postet i de.edb.internet

Nu hører router-spørgsmål egentlig til i dk.edb.netvaerk, men det du skal
gøre, er at forwarde de porte, som edonkey bruger (vistnok normalt 4662 og
4672 ??) til den interne IP-adresse på den PC, som du kører edonkey fra.

Hvordan du gør det, må stå i manualen.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk