hp psc 2108 multi - vil ikke printe ...
Fra : SuSanne

Dato : 17-04-05 07:59

Det drejer sig om en multifunktions-maskine (hp psc 2108), der kan kopiere
og scanne, men ikke printe.

De rigtige drivere er installeret. Alt gik som når man normalt installerer
en printer - ingen fejl undervejs og genstart bagefter. Jeg gik præcist frem
efter HP's hjemmesidevejledning for installation af netop denne printer (der
tilhører en bekendt).

Programmerne (HP Director/HP Photo& Imaging) virkede som de skulle, og der
kunne både scannes og kopieres.

Men alle dokumenter til print blev lagt i kø og kunne ikke udskrives.
Der skete det et par gange, at når printeren havde været slukket eller der
var genstartet, så kom en af siderne, der lå i kø til print - så der er
altså forbindelse, men direkte print af tekst kunne ikke lade sig gøre, og
der var ikke sammenhæng i, hvornår en side blev printet.

Nogen forslag til afhjælpning?

Venlig hilsen
Susanne

Fra : Tonni

Dato : 17-04-05 12:21

Havde et lignende problem, med en Canon, efter installering af SP2.
Hentede en patch på deres hjemmeside, hvorefter den kørte igen.
Måske det er til lidt hjelp?

mvh:
Tonni

Fra : SuSanne

Dato : 18-04-05 07:46

"Tonni" <oz4acl@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Havde et lignende problem, med en Canon, efter installering af SP2.
> Hentede en patch på deres hjemmeside, hvorefter den kørte igen.
> [...]

Jeg mener ikke, at hun har SP2 installeret, men det vil jeg tjekke, for det
kunne da være en mulighed. Tak for dit svar.

Venlig hilsen
Susanne