Købt skidt blæk til IP4000...
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 07:46

Har købt en 3eBK til min IP4000 - som skriver super-dårligt. Faktsik i
starten gråt og nu slet ikke.

Kan jeg blot tage den ud af printeren til jeg får købt en ny - eller stopper
dysen så?

Altså - hvordan forholder jeg mig indtil jeg får købt en anden bedre blæk?
Jeg har jo hørt, at den kan stå og lække!!

Kh. John

Fra : Thomas

Dato : 17-04-05 08:11

"John Quist" <john.mou'snabelA'.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Altså - hvordan forholder jeg mig indtil jeg får købt en anden bedre blæk?
> Jeg har jo hørt, at den kan stå og lække!!

Hej

Hvor har du købt patronen, så andre ikke laver samme fejl. Har nemlig lige
fået en IP4000 i fredags. Kanon printer.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 08:22

> Hej
>
> Hvor har du købt patronen, så andre ikke laver samme fejl. Har nemlig lige
> fået en IP4000 i fredags. Kanon printer.

Ja - det er en dejlig printer. Og det dårlige blæk er købt hos printmore.dk.

Kh. John

P.S. Mangler dog stadig en vejledning i hvordan jeg skal forholde mig...

Fra : bb

Dato : 17-04-05 09:23

>Ja - det er en dejlig printer. Og det dårlige blæk er købt hos printmore.dk.
>
>Kh. John
>
>P.S. Mangler dog stadig en vejledning i hvordan jeg skal forholde mig...

Prøv og se om den har lækket , hvis ikke så lad den sidde i til du får
en ny.
Hvad for et mærke har patronen? Jeg har fået røde æsker fra printmore
med fabrikant "MMC" og de fungerer perfekt.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-04-05 19:35

bb wrote:
> Hvad for et mærke har patronen? Jeg har fået røde æsker fra printmore
> med fabrikant "MMC" og de fungerer perfekt.

Ja - jeg har også brugt en del MMC patroner fra Printmore både i min
forhenværende Canon i850 og min nuværende Pixma IP4000 - og de har fungeret
upåklageligt.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 17-04-05 10:02

"John Quist" <john.mou'snabelA'.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har købt en 3eBK til min IP4000 - som skriver super-dårligt. Faktsik i
> starten gråt og nu slet ikke.

Prøv at sætte den med dysen i lidt lunkent vand i ca. 30min. Herefter sætter
du den på noget sammenlagt køkkenrulle i ca. 10 min. Selvfølgelig med
patronon i.

Det har nogle gange virket.

Jeg er ikke klar over, om dysen er til at tage ud på din model.

PH

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 06:58

Tak for alle de gode og velmenene svar!

Jeg ved ikke lige, hvad der er sket, men da jeg sent i går aftes kom hjem -
virkede det fint. Jeg har mine bange anelse om, at jeg har lavet et par
grundige rensninger af dysen - og IKKE ventet, til den var helt færdig og
dette måske har været udslagsgivende!! (pinligt)

Men er i hvert fald glad for, at det virker igen.
- og til printmore.dk (MMC) beklager, hvis jeg uretmæssigt har klandret
jeres produkt!!

Kh. John