Erfaringer med refill af blækpatroner søge~
Fra : HKN

Dato : 14-04-05 15:21

Hej,

Er der nogen herinde, som har erfaringer med refill af blækpatroner?

Jeg har lige genopfyldt min sorte patron (som nok har stået tom en god
uges
tid) - hvordan får jeg den til at printe pænt igen?
Jeg har prøvet at lade patronen stå i en skal m. varmt vand et par
minutter,
hvilket også hjalp lidt. Skal jeg blot lade den stå i lang tid, for at få
det gamle indtørrede blæk opløst?

Mvh
Henrik

Fra : Futte

Dato : 14-04-05 15:50

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> minutter,
> hvilket også hjalp lidt. Skal jeg blot lade den stå i lang tid, for at få

Hej.

Du skal huske at fylde patronen inden den er helt tom, hvis patronen kører
helt tør, risikerer du at brænde printhovedet af, da
blækket fungerer som kølemiddel.

Mvh. Futte.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-04-05 18:43

> [...]
> minutter,
> hvilket også hjalp lidt. Skal jeg blot lade den stå i lang tid, for at få

Der er forskel på hvordan de forskellige patroner opfører sig. Der er f.eks.
en del af HP´s patroner, som skal resettes efter genopfyldning.
Prøv at se, om du kan finde en vejledning til dine patroner her:
http://www.hoergren.dk/shop/vejledning.aspx

Kurt