usb frontpanel, hvad hedder det ?
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 08:38

Hej

Jeg søger et frontpanel der kan sidde i en plads magen til mit cd-drev. Jeg
vil gerne have let adgang til usb fra fronten af mit kabinet (cheiftech).
Men hvad hedder sådan en dims ? Nogen der har link til kategorien hos
edbpriser?

/Jakob

Fra : Anders Pedersen

Dato : 11-04-05 13:40

On Mon, 11 Apr 2005 09:37:30 +0200, .:J:. wrote:

> [...]
> vil gerne have let adgang til usb fra fronten af mit kabinet (cheiftech).
> Men hvad hedder sådan en dims ? Nogen der har link til kategorien hos

Der er dette fra thansen

http://www.thansen.dk/product.asp?c=444230295&n=496932192&pn=721748861

der er flere derude i forskelige prisklasser
de går under navnet
usb front panel eller front usb hub

--
Med Venlig Hilsen