Ny tastatur + mus
Fra : Carsten Riis

Dato : 09-04-05 17:40

Kære alle

Konens computer har nu nedslidt to trådløse tastaturer fra Microsoft
indenfor meget kort tid.
Batteriskift hjælper ikke, genstart hjælper ikke. osv osv.

Og jeg som har mit logitech (også trådløst) nu på 7. år.
Den 1. generation Radiostyrede tastaturer og mus (så vidt jeg husker).
Det fungerer altså bare! (der skal renses musesensorer og skiftes
batterier, men det er da også det). Har skiftet ud til en tungere kugle
fra en discountmus, hvilket gjorde at logitechmusen blev endnu bedre
Det skal lige siges, at jeg faktisk bruger computeren mere end konen gør
sin.

Er logitech virkelig bare kvali-vare på tastaturområdet? Og MS noget hø?

Og hvad så med de nye trådløse enheder fra Logitech?
Er de ligeså gode som de altid har været?

Vi kræver ikke det store af tastaturerne (fx spil eller tilsvarende
aktiviteter som kræver milisekunders reaktionstid). Bare til lidt
tekstindtastning og browsing.

Musen er et absolut must, at den er til venstre hånd.
Så virker min computer bedst, så at sige

Hvad bruger I? Og ville I anbefale det til andre dvs. mig?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Brian Lund

Dato : 10-04-05 04:10

> [...]
> sin.
>

> Er logitech virkelig bare kvali-vare på tastaturområdet?

Ja!

> Og MS noget hø?

Måske, generelt synes jeg MS er noget hø, men der er mange der synes deres
produkter er gode... Åbenbart...

> Og hvad så med de nye trådløse enheder fra Logitech?
> Er de ligeså gode som de altid har været?

Ja, måske endda lidt bedre ;)

> Vi kræver ikke det store af tastaturerne (fx spil eller tilsvarende
> aktiviteter som kræver milisekunders reaktionstid). Bare til lidt
> tekstindtastning og browsing.

Af trådløst udstyr har jeg endnu ikke set noget der er så godt som logitechs
;)

> Musen er et absolut must, at den er til venstre hånd.
> Så virker min computer bedst, så at sige

Køb noget af logitechs det billige med en "pilot-mouse optical" eller hvad
den nu hedder, den kan bruges til både højre og venstrehåndsarbejde ;)

Brian