Åbning af kabinet
Fra : Hans Erik

Dato : 04-04-05 14:44

Hej i gruppen

Jeg har købt en Life 3400 pc hos TDC. Den støjer lidt rigeligt og jeg
overvejer at skifte køler til grafikkortet.

Meeeen... jeg kan ikke engang finde ud af at åbne kabinetet. Jeg har prøvet
at fjerne et par skruer på bagsiden, så den venstre side set forfra (med
kølehullerne) burde kunne fjernes. Men den sidder så godt fast, at jeg ikke
bryder mig om at rykke mere i den. Er der nogle gode råd?

Kabinetet svarer til f.eks. Aldi's medion serie - se evt. dette link.

http://www.medion.com/dk/flash/md8386/

Med venlig hilsen

Hans Erik Jensen

Fra : ha

Dato : 04-04-05 14:59

Hans Erik wrote:
> Kabinetet svarer til f.eks. Aldi's medion serie - se evt. dette link.
> http://www.medion.com/dk/flash/md8386/

Jeg tror du gør det rigtige. På min Medion sidder side-pladen også
nederdrægtig godt fast. En flad hånd på siden medens du trykker
lidt indad og samtidig trækker lidt tilbage, så løsnedes min.
Den sidder i en slags fals, så den kan kun rykkes ca. 5 cm tilbage,
derefter skal den løftes sideverts ud.

/ha