Blækpatroner
Fra : Kim

Dato : 03-04-05 20:31

Hvor køber I blækpatroner på nettet.

Jeg har en Canon pixma ip4000 og vil gerne købe et "sæt" ad gangen for at
sparre porto, men jeg kan ikke gennemskue, hvor det bliver billigst.

Jeg vil også gerne købe et sted hvor jeg er sikker på at kvliteten er i
orden (det må gerne være kompatible).

Kim

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 03-04-05 21:39

"Kim" <Hallo@kmi.dk> wrote in message
> [...]
> sparre porto, men jeg kan ikke gennemskue, hvor det bliver billigst.
>
> Jeg vil også gerne købe et sted hvor jeg er sikker på at kvliteten er i

Man kan altid diskutere om originale printer patroner er af højre kvalitet
end uoriginale.. men en ting er sikkert, originale er ikke 2-3 gange bedre
end uoriginale som de jo brude være ifl. prisen:

Her finder du de billigste jeg kan finde...
http://www.mcs-data.dk/index_produkter_inkjet_canon.htm

Fra : Kim

Dato : 03-04-05 21:51

> [...]
> end uoriginale som de jo brude være ifl. prisen:
>
> Her finder du de billigste jeg kan finde...

Tak, de ser seriøse ud. Handler du selv der? og er du tilfreds?

Kim

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 03-04-05 22:25

> Tak, de ser seriøse ud. Handler du selv der? og er du tilfreds?

Nej har først selv lige fået Canon IP4000, men når jeg skal have blæk så
bliver det der jeg køber...
Jeg fandt linket via et andet indlæg her i gruppen for noget tid siden..
prøv at søge på groups.google.dk

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 03-04-05 22:41

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote in message

> [...]
> bliver det der jeg køber...
> Jeg fandt linket via et andet indlæg her i gruppen for noget tid siden..

Glemte lige at spørge om du ikke vil skrive tilbage med dine erfaringer.. så
andre kan få gavn af det..

Mvh Morten

Fra : ha

Dato : 04-04-05 14:53

Morten Fjendbo wrote:
> Glemte lige at spørge om du ikke vil skrive tilbage med dine
> erfaringer.. så andre kan få gavn af det..

Har efterhånden brugt mig igennem alle farverne mere end een gang,
og har intet overhovedet at indvende over printkvaliteten med de
uorginale patroner fra firmaet. Hovedparten af mine print er fotoprint
på glossy papir, og jeg har endnu ikke opdaget at der er forskel
i forhold til original-patroner.

/ha

Fra : Kim

Dato : 04-04-05 15:00

> Glemte lige at spørge om du ikke vil skrive tilbage med dine erfaringer..
> så
> andre kan få gavn af det..
>
> Mvh Morten

Jo, det skal jeg nok og tak for svaret

Fra : N/A

Dato : 05-04-05 09:28

Fra : N/A

Dato : 05-04-05 09:28

Fra : JJ

Dato : 05-04-05 09:28

>Hvad med:
>http://makeashorterlink.com/?X12B52FCA
>
>Handler kun skiver der, men der plejer ikke at være noget at sætte en
finger på med dem.

>Hej NG
>
>Jeg har handlet både fotopapir og farvepatroner hos nierle, og må indrømme
at der er noget skidt. fotopapiret er alt for "grovkornet" og
>farvepatronerne var af for dårlig kvalitet (stoppede flere gange, og måtte
skiftes i utide).
>Min printer er en Canon i865.
>Sidst har jeg købt farvepatroner hos www.tpi-danmark.dk , men de er ikke
taget i brug endnu. Jeg gav 39,- kr. for de uoriginale, og har >indtryk af
at det er ret god kvalitet. Det er deres fotopapir i hvert fald.
>Farvepatronerne er ikke på deres hjemmeside, men skriv til dem og spørg.

Nå ja der kan man bare se. Godt jeg kun handler skiver der så.

Fra : PA

Dato : 04-04-05 12:32

"Kim" <Hallo@kmi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sparre porto, men jeg kan ikke gennemskue, hvor det bliver billigst.
>
> Jeg vil også gerne købe et sted hvor jeg er sikker på at kvliteten er i

MVH Per

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 05-04-05 08:55

| "Kim" <Hallo@kmi.dk> skrev i en meddelelse

| MVH Per
Også jeg har i længere tid handlet i Trykspar.
Det må siges, at man her får fuld valuta for pengene.
Kvaliteten er i top og prisen i bund. Du betaler ca 10% af originalprisen
(sparer ca 90%). Gennem 5-6 år har jeg selv genfyldt patronerne,
men med så billige nypriser kan det ikke svare sig mere.
Jeg har på fornemmelsen, at patronerne bliver fremstillet samme fabrik
som de originale, hvilket jo heller ikke er ukendt indenfor andre
brancher.
De er absolut nyfremstillede - altså ingen genfyldning.

Mvh Bjarne

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Pilen

Dato : 04-04-05 15:08

Prøv www.mediecentralen.com

Jeg har en Epson printer og bruger deres kopipatroner , der er lige så
gode
som de originale .
venlig hilsen
Ole Pihl

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kim

Dato : 04-04-05 21:44

> Jeg har en Epson printer og bruger deres kopipatroner , der er lige så
> gode
> som de originale .
> venlig hilsen
> Ole Pihl

Fragten er 24 kroner dyre og patronerne til Canon ip4000 er 5 kroner dyre
end hos
http://www.mcs-data.dk.

Men tak for hintet

Kim