To skærme - en computer
Fra : Peter

Dato : 02-04-05 15:56

Jeg har et Matrox 550G grafik kort, der understøtter to skærme.
Problemet er at de to "hunstik" på kortet hvor man sætter skærmen
til er forskellige, og "hanstikket" fra den ene skærm passer ikke til
det ene af disse. Det ene "hunstik" er simpelthen for bredt.

Håber nogen kan hjælpe (og at jeg har gjort mig forståelig...)!

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 02-04-05 16:01

[...]

> [...]
>til er forskellige, og "hanstikket" fra den ene skærm passer ikke til
>det ene af disse. Det ene "hunstik" er simpelthen for bredt.

det lyder som om, at dit Matrox har en alm. VGA skærmudgang samt en
DVI udgang.. hos den lokale edb-pusher kan du købe et DVI->VGA stik
for næsten ingen penge.. bruger det selv på arbejdet, og det fungerer
ganske upåklageligt..

f.eks. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=62221

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-05 17:39

"Bo Kamp Dudek" <FJERNbo@bodudek.dk> wrote in message

> [...]
> DVI udgang.. hos den lokale edb-pusher kan du købe et DVI->VGA stik
> for næsten ingen penge.. bruger det selv på arbejdet, og det fungerer

Eller fx en kabel så man ikke har en adabter og så en stik der stikker 10cm
ud bag på computeren med mulighed for nemmere afbræk i stik..
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95919 og så er det billigere end
adabteren

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 02-04-05 19:05

[...]

>Eller fx en kabel så man ikke har en adabter og så en stik der stikker 10cm
>ud bag på computeren med mulighed for nemmere afbræk i stik..
> [...]

tror faktisk også, at det var et kabel jeg linkede til.. ;)

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal