Hjælp til køb af ny bundkort + CPU
Fra : Kim

Dato : 02-04-05 07:25

Jeg skal have købt en Bundkort +CPU+Ram og WIN XP Men jeg ved ikke hvad jeg
skal købe,eller holde mig fra.
Det skal være rimelig bilig ca. max 2200,-
og det skal kunne køre stabil og være let at arbejde med
Jeg bruger mest PC til surfen på internet, men har også DVD brænder
Nogen forslag gerne hurtigt , da jeg muligvis vil ud at købe idag. Mvh.
Kim

Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-04-05 07:47

jeg tror du skal overveje at købe brugt, det vil du få meget mere ud af

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Henning

Dato : 02-04-05 08:51

On Sat, 2 Apr 2005 08:25:12 +0200, "Kim" <kim014@mail.dk> wrote:

> [...]
>Jeg bruger mest PC til surfen på internet, men har også DVD brænder
>Nogen forslag gerne hurtigt , da jeg muligvis vil ud at købe idag. Mvh.

Du kan få en ny mærkevare incl. software til under 2200,-
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b&c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&oc=d04241&rbc=d04241&s=bsd&sbc=dkbsdrsdimen_2400_3

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Kim

Dato : 02-04-05 11:55

Jeg ville gerne købe CPU + bundkort + Ram da jeg lige har købt en Chieftec
Dragon kabinet
altså hvad giver man for god Celeron 2,6 GHZ + en stabil god bundkort og 512
mb. god RAM + Windows XP ???

Hvad kan noget rimelig godt kram købes for ??
Jeg skal bare have en PC som det er nemt at installere XP på og som kører
stabil om det er P4/Atlon 64 eller Celeron er mindre vigtig, dog skal den
ikke være håbløs langsom.
Mvh. Kim
Mvh. Kim