q : Antec PSU
Fra : Johnny B 2000

Dato : 01-04-05 15:50

jeg har sendt en Trueblue480w til rep. og den er meldt død :)

jeg kan så vælge at få tilsendt en ny af samme slags eller en Neopower480w

TrueBlue 480w : http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=07483

NeoPower 480w : http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=05480

men hvilken en er bedst til flg. system:

P4C800-E deluxe
P4 3.2E ( prescott )
.... resten er nok ligemeget :)

hører gerne på + og - ved begge to

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : CopyCat

Dato : 01-04-05 16:20

> jeg kan så vælge at få tilsendt en ny af samme slags eller en Neopower480w

Bare efter at have kigge på specs på de 2 ., så ville jeg helt klart vælge
Neo .,. pga de løse kabler og det at den kører med 1 stor blæser istedet for
2 små ..

~~Frank .,

Den ryger også med i mine overvejelser ..

Fra : Johnny B 2000

Dato : 01-04-05 23:07

ok

den er bestilt

tak

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 23:11

Johnny B 2000 wrote:
> ok
>
> den er bestilt
>
> tak

den har også 2x12volt rails... helt klart neo forsyningen

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Johnny B 2000