HP1150 - Teflon film til fuseren ?
Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-04-05 09:04

Hej

Jeg kan se at man på forskellige udenlandske sider kan
købe en ny Teflon rulle til fuseren - istedet for en hel
fuser som ikke kan betale sig

Her f.eks. http://www.compucare.de/druck_hp.htm

Er der nogen steder her i landet hvor man kan købe det
til f.eks. en HP Laserjet 1150 ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ove Pedersen

Dato : 01-04-05 18:30

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuser som ikke kan betale sig
>
> Her f.eks. http://www.compucare.de/druck_hp.htm
>
> Er der nogen steder her i landet hvor man kan købe det

Jeg har flere gange ledt efter dem uden at finde en dansk sælger.

Husk på at Lj1150 deler mekanik med LJ1300.

Så vidt jeg husker plejer vi at sælge dem for ca 800,- excl moms hvor jeg
arbejder, og på den tyske side du henviser til koster filmen 44? vel
svarende til 330,- DKK men hertil skal velsagtens lægges fragt og moms.

Så man skal være meget sikker på at det ikke f.eks. er en af separations
dimserne der ødelægger filmen, det ville være ret surt at skifte filmen to
gange i rap bare for øvelsens skyld.

Ove Pedersen

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-04-05 05:19

"Ove Pedersen" <nogen@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dimserne der ødelægger filmen, det ville være ret surt at skifte filmen to

Jeg er også nået frem til at jeg ikke gider rode med det og har
smidt printeren ud

Ellers tak for hjælpen

Mvh.
Brian S Jensen