? om strømforsyning
Fra : Jan Hougaard

Dato : 31-03-05 21:45

Passer en strømforsyning med et 24pin stik, også på et motherboard med 20pin stik?

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-03-05 22:02

Jan Hougaard wrote:
> Passer en strømforsyning med et 24pin stik, også på et motherboard med 20pin stik?

Ja... men hvis dit board ikke kører som det skal, må du enten have fat i
en 20-24 pins adaptor eller en PSU med 24 pins stik!

Købte selv sådan en:
http://memos.dk/sbn/hardware2005/index11.php

Fra : Jan Hougaard

Dato : 31-03-05 22:20

"Esben von Buchwald" skrev i en meddelelse...

> Ja... men hvis dit board ikke kører som det skal, må du enten have fat i
> en 20-24 pins adaptor eller en PSU med 24 pins stik!

Det er vel ikke lige meget hvordan det sidder eller kan det kun sidde på en måde?

> Købte selv sådan en:
> http://memos.dk/sbn/hardware2005/index11.php

Jeg har fået en strømforsyning m. 24 pin stik foræret.
Det var for at vide om den skal på "lageret" til jeg selv får et motherboard med 24pin stik,
eller den umiddelbart passer i et motherboard m. 20 pin stik.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-03-05 22:51

Jan Hougaard wrote:

> Det er vel ikke lige meget hvordan det sidder eller kan det kun sidde på en måde?

Ja benene passer kun på 1 måde!

> Jeg har fået en strømforsyning m. 24 pin stik foræret.
> Det var for at vide om den skal på "lageret" til jeg selv får et motherboard med 24pin stik,
> eller den umiddelbart passer i et motherboard m. 20 pin stik.

Okay, havde læst det som om du havde 20 pins PSU og 24pin mobo...

Men så er der jo slet ingen problemer, bare sæt den til, de sidste 4 ben
kommer så bare til at rage ud i den ene side men det går nok

Fra : Jan Hougaard

Dato : 01-04-05 05:32

> Men så er der jo slet ingen problemer, bare sæt den til, de sidste 4 ben
> kommer så bare til at rage ud i den ene side men det går nok

Ok...
Det var lige det jeg gerne ville høre