PCI Latency Timer CLK inde i BOIS Er det f~
Fra : torben

Dato : 29-03-05 21:11

Hej
Inde i BIOS i PNP/PCI Configuration og PCI Lantecy Timer CLK.
Den står på 32.

1. Er det farligt at ændre i PCI Latency Timer CLK?
2. Kan jeg uden risiko ændre den til 64?

Grunden er at et pc spil hakker i det.
Ydermere forstår jeg ikke hvad PCI Latency er . Så vil lige spørge om hvad
det er?

-
Torben

Fra : Thomas Hansen

Dato : 29-03-05 22:12

On Tue, 29 Mar 2005 22:11:21 +0200, torben <spamfri@spamfri.dk> wrote:

> [...]
>
> Grunden er at et pc spil hakker i det.
> Ydermere forstår jeg ikke hvad PCI Latency er . Så vil lige spørge om

Hej Torben
Læs denne artikel
http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=1
så er du meget klogere.
/Thomas

Fra : torben

Dato : 29-03-05 23:29

Hej.

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@gorillalite.dk> skrev i en meddelelse
newssoe3uagsbj4i6u@sprinteren...

> Hej Torben
> Læs denne artikel
> http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=1
> så er du meget klogere.
> /Thomas

Det er bondefangeri.

-
Torben

Fra : torben

Dato : 30-03-05 00:45

Hej.

"torben" <Spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.

> [...]

Nå fik sagt det lidt for tidligt.
Der er en forenklet version, der er gratis.
Sorry!
-
Torben

Fra : torben

Dato : 30-03-05 00:56

Hej.
Den er faktisk rigtig god.
Tak! (glemte lige at sige tak nemlig- i al hast!)
-
torben

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 30-03-05 20:59

torben wrote:
> Hej.
> Den er faktisk rigtig god.
> Tak! (glemte lige at sige tak nemlig- i al hast!)
> -
> torben

Hmmmmm synes nu ellers jeg har lært mig selv at have styr på det meste,
og så ellers bare læst min mobo manual...

Jeg kan se at der i denne guide intet står om PCIe indstillingerne som
jeg har i min BIOS (MSI K8N-SLI)...