NFTS - FAT32 konvertering
Fra : Peter Hansen

Dato : 29-03-05 19:08

Hejsa.

Kan man konvertere en NFTS-disk om til FAT32 uden at formatere disken?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Vega

Dato : 29-03-05 19:26

"Peter Hansen" <pedes@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Kan man konvertere en NFTS-disk om til FAT32 uden at formatere disken?

Nej, ikke mig bekendt.

Mvh. Vega.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 29-03-05 20:01

> Kan man konvertere en NFTS-disk om til FAT32 uden at formatere disken?

Hvorfor vil du tilbage til fat32?

/Thomas

Fra : Peter Hansen

Dato : 30-03-05 07:23

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@gorillalite.dk> wrote in message
newssoexroaabj4i6u@sprinteren...

> Hvorfor vil du tilbage til fat32?
>
> /Thomas

Jeg skal have taget en ghost kopi og der forgår i Dos og der kan jeg ikke se
mine andre drev pga de er NFTS..Mit C-drev er Fat32 men det er de andre
ikke! Og jeg gider ikke brænde imaget ned på skiver.

Fra : Rander

Dato : 30-03-05 08:38

Wed, 30 Mar 2005 08:23:18 +0200 brugte Peter Hansen 15 linier på at
fortælle dette til dk.edb.hardware:

>Jeg skal have taget en ghost kopi og der forgår i Dos og der kan jeg ikke se
>mine andre drev pga de er NFTS..Mit C-drev er Fat32 men det er de andre
>ikke! Og jeg gider ikke brænde imaget ned på skiver.

Ghost arbejder på logiske enheder, og er ligeglad med om du kan se hvad der
er på drevet. Du vælger bare partitionen du vil have ghostet, og så læser
den det bit for bit. Men du kan så kun lægge image-filen på C, da det er
det eneste drev den kan skrive til...

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Når en kvinde ikke kan klare børnene, begynder hun at opdrage manden. (Stella Bing)

Fra : Thomas Hansen

Dato : 30-03-05 11:15

On Wed, 30 Mar 2005 08:23:18 +0200, Peter Hansen <pedes@post5.tele.dk>
wrote:

> [...]
> mine andre drev pga de er NFTS..Mit C-drev er Fat32 men det er de andre
> ikke! Og jeg gider ikke brænde imaget ned på skiver.

Hej
Du skal da bare have fat i en nyere ghost version.
Version 2003 kan se nfts. Og Ghost 9.0 kan også.

/Thomas

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 29-03-05 20:05

"Peter Hansen" <pedes@post5.tele.dk> skrev:

>Hejsa.
>
>Kan man konvertere en NFTS-disk om til FAT32 uden at formatere disken?

Ja, med 3.partsværktøjer.
Se evt. nyhedsgruppen dk.edb.system.ms-windows hvor emnet har været oppe
for nylig.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-03-05 21:04

Peter Hansen wrote:
> Hejsa.
>
> Kan man konvertere en NFTS-disk om til FAT32 uden at formatere disken?
>

> Med venlig hilsen
>
> Peter

Ja, bl. a. med Partition Magic

Søren