ALDI PC fejl at den er SÅ billig!
Fra : Per

Dato : 29-03-05 17:45

Jeg har lige fået et ALDI katalog ind ad døren.

Og jeg har aldrig set så billig en PC.

Det er jo helt extremt så meget man får for pengene - RAM´ene alene koster
over 1000 kr. og der er software for - ja vel over 2000 kr.

Og den er lynhurtig.

Link her: http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_13/OFF01.HTM

Det må næsten være en fejl - hvis jeg skulle sammensætte sådan en PC hos en
computerforretning så ville den vel koste 20.000 kr eller mere.

Der er nok en eller anden indkøber/ansvarlig der bliver fyret ved at lave
sådan en fejl.

Det er jo nok ikke en "gave" fra forretningen for at skaffe flere kunder, at
de sælger så billigt ligesom man ser mange andre steder (f.eks.
bilforhandlere, der giver øl, pølser og balloner) for at tiltrække kunder.

PC ´er simpelthen for billig til at det kan være meningen.

Der er nok nogen der bliver skuffede, hvis det viser sig at være en fejl.

Mvh. Per!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-03-05 17:50

"Per" <mesked@hotmail.com> crashed Echelon writing

> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_13/OFF01.HTM

*gab* Kommer der snart ikke en rigtig NYhed, prøv at se lidt tilbage i
gruppen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Aksel

Dato : 29-03-05 19:46

> [...]
>
> PC ´er simpelthen for billig til at det kan være meningen.
>
> Der er nok nogen der bliver skuffede, hvis det viser sig at være en fejl.

Det er ikke nogen fejl Aldi PCer er altid billige.

Jeg er IT ansvarlig og plejer at købe 5 - 10 stk hver gang de har tilbud.

Hilsen Aksel

Hilsen Aksel

,

Fra : M.I

Dato : 29-03-05 20:10

> Det er ikke nogen fejl Aldi PCer er altid billige.
>
> Jeg er IT ansvarlig og plejer at købe 5 - 10 stk hver gang de har tilbud.
>
> Hilsen Aksel

Ja, det passer meget godt med de tidlige udgaver og priser. Men hvorfor mon
harddisken er mindre en udgaven i tyskland etc.? Og i Tyskland fik man endda
tilgodebevis på ekstraudstyr såsom hukommelseskort mm, som man så fik
eftersendt.

M.I

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 29-03-05 20:13

> Det er ikke nogen fejl Aldi PCer er altid billige.
>
> Jeg er IT ansvarlig og plejer at købe 5 - 10 stk hver gang de har tilbud.

Svin så er det din skyld private aldrig kan få en ;)

Dette er ment som en joke.

vh
jeppe

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 30-03-05 08:17

> Jeg har lige fået et ALDI katalog ind ad døren.
>
> Og jeg har aldrig set så billig en PC.

- hvad koster den da og hvad er der i den?

ras

Fra : Aksel

Dato : 30-03-05 08:58

"Rasmus Carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> - hvad koster den da og hvad er der i den?
>
> ras
Se selv efter, der er link i Pers indlæg.

Hilsen Aksel

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 30-03-05 09:07

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Se selv efter, der er link i Pers indlæg.

- prøv at klikke på linket ...

rasz

Fra : Aksel

Dato : 30-03-05 17:23

> "Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> - prøv at klikke på linket ...

OK, så prøv www.aldi.dk

Hilsen Aksel

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 30-03-05 19:55

> OK, så prøv www.aldi.dk

- ej heller der står der længere noget om pågælende pc. Hvorfor fortæller du
ikke bare hvad dyret koster og hvad der sådan cirka er i den?

ras

Fra : Aksel

Dato : 30-03-05 22:24

> [...]
>
> - ej heller der står der længere noget om pågælende pc. Hvorfor fortæller
> du ikke bare hvad dyret koster og hvad der sådan cirka er i den?

Her er en tysk test hvor specifikationerne er med
http://www.pcwelt.de/index.cfm?pid=769&pk=108481

Hilsen Aksel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-03-05 20:20

Rasmus Carlsen skrev:
> - hvad koster den da og hvad er der i den?

http://filer.klattrup.dk/aldipc.jpg
billedet har været postet i dk.binaer af MuLLe og fortæller det som du
vil vide

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kenneth Skytthe

Dato : 31-03-05 17:22

<Nej den skan god nok, jeg har hørt at de har en god samarbejds
aftale med medion.

En af mine kammersjukker har lige købt en, og den køre sq bare der
ud af