lydoptager til interview
Fra : Steffen

Dato : 29-03-05 07:30

Hej

Jeg er på udkig efter en lydoptager til almindelige interview. Hælder
mest mod en mp3-afspiller med indbygget mikrofon, men jeg vil gerne
høre jeres erfaringer derude. Er en mp3-afspiller den bedste løsning
til interview og i så fald hvilken model?

Mine krav er:
- god optagekvalitet (helst ikke for megen baggrundssusen, derfor er
mp3 med harddisk nok et dårligt valg?)
- max. pris på 1500 kr.
- gerne mulighed for tilkobling af ekstern mikrofon
- kapacitetsmæssigt skal der bare være plads til interview af 4-8
timers varighed. Ved ikke hvad det svarer til i MB.

Det var det. Håber på svar.

/Steffen

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 30-03-05 10:24

"Steffen" <moestrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> - kapacitetsmæssigt skal der bare være plads til interview af 4-8
> timers varighed. Ved ikke hvad det svarer til i MB.

- minidisk eller datbåndoptager. Begge er dog noget følsomme overfor
temperaturudsving ...

ras