Problem med USB Harddisk?
Fra : FatPete

Dato : 29-03-05 07:23

Jeg har fået det irriterende problem at min USB harddisk ind imellem "hopper
af" i 1 sekunds tid, før den "hopper på" igen! Det er rimelig nederen, for
hvis man sidder midt i et spil crasher det!

Ved i hvad der kan være galt?

Mvh Peter

Fra : Madhatter@dk.invalid

Dato : 29-03-05 09:46

On Tue, 29 Mar 2005 08:23:02 +0200, "FatPete" <fedepede@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>af" i 1 sekunds tid, før den "hopper på" igen! Det er rimelig nederen, for
>hvis man sidder midt i et spil crasher det!

Måske strømstyring - Kig på USB-rodhubbens faneblad strømstyring.

<mlr>

Fra : FatPete

Dato : 29-03-05 10:27

Men hvad er det helt præcist jeg skal kigge efter der?

Mvh Peter

Fra : David

Dato : 29-03-05 12:34

Der står Tillad computeren at slukke denne enhed for at spare strøm, det
skal den ikke så bare tag alle fluebenene væk.

mvh
David