Kølere !
Fra : K. Petersen

Dato : 25-03-05 16:40

Hej!

Jeg skal have gjort mit system en del mere støjsvagt.

Har derfor været inde på edbpriser og prøve at finde
kølere til mit hardware, men det gjorde mig bare mere forvirret
end jeg er i forvejen. Derfor håber jeg nu at få lidt hjælp her.

Mangler følgende, : En køler til Athlon 64, socket 754.
En køler til Chipsæt, som sidder på Epox
8KDA3+.
En køler til Radeon 9600 Pro 256 mb
En køler til Siden i kabinettet, 80 mm.

Håber der er nogen der har lyst til at finde lidt frisk luft til mig,
Eller bare komme med et par forslag.
K. Petersen
Ved svar på mail fjern "NoSpam"

Fra : Mads

Dato : 25-03-05 16:53

On Fri, 25 Mar 2005 16:39:34 +0100, "K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk
"NoSpam"> wrote:

> [...]
> En køler til Radeon 9600 Pro 256 mb
> En køler til Siden i kabinettet, 80 mm.
>
>Håber der er nogen der har lyst til at finde lidt frisk luft til mig,

Hej

Jeg kan da anbefale en Zalman heatpipe køler til dit Radeon kort.
Sådan en har jeg selv på mit Radeon 9600 XT 256MB kort og
mere støjsvagt bliver det ikke, for det er jo en passiv køler.
Selv ved en lettere overclocking af mit kort, bliver køleren knap
håndlun og systemet er klippestabilt.

mvh Mads

Fra : The Grif

Dato : 25-03-05 17:20

"K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam"> skrev i en meddelelse
> [...]
> En køler til Radeon 9600 Pro 256 mb
> En køler til Siden i kabinettet, 80 mm.
>
> Håber der er nogen der har lyst til at finde lidt frisk luft til mig,

Hej jeg bruger selv denne cpu køler på Amd 64 socket 754
0 db støj, Det skal dog siges at jeg har sat en 80mm pabst blæser
op lige ved siden af for at få et lille airflow, ellers ville den blive for
varm når man køre hard core spil som Half life II, det fungere
fint og den lille blæser kan man ikke høre da den køre med
1100 omdr. midt i kabinetet.

Mvh Lasse