For sløv:-(
Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 10:59

Har puttet et PCI kort med 4 USB 2.0 stik i min PC

Nu er den herresløv.

PC'en er en compaq 1000MhZ
640 MB ram

En eller anden skal sikkert have mere info for at hjælpe, men hvad skal du/i
vide?

Jeg er ikke skrap til det med computer...

/Christian

Fra : Mads

Dato : 25-03-05 11:52

On Fri, 25 Mar 2005 10:58:37 +0100, "Christian Skands"
<chrskandshotmail.com> wrote:

>Har puttet et PCI kort med 4 USB 2.0 stik i min PC
>
>Nu er den herresløv.

Hej

Ja, jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men hvis du finder
en løsning må du meget gerne skrive det her i gruppen.
Jeg fik nemlig samme problem efter at have installeret
et Sandberg USB2 kort. Alting foregik i slowmotion og
mine spil kunne slet ikke køre.
Så snart jeg fjerne USB2 kortet kørte alting fint igen, så
jeg kører stadig USB1 og må finde mig i en langsom
scanner der egentlig er beregnet til USB2.

mvh Mads

Fra : Henning

Dato : 25-03-05 11:55

On Fri, 25 Mar 2005 10:58:37 +0100, "Christian Skands"
<chrskandshotmail.com> wrote:

>Har puttet et PCI kort med 4 USB 2.0 stik i min PC
>
>Nu er den herresløv.

Definer venligtst "herresløv". Målbart sløv eller synes du bare? Er
det i opstarten, under afvikling af (hvilke?) programmer osv.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 25-03-05 12:23

Christian Skands wrote:
> Har puttet et PCI kort med 4 USB 2.0 stik i min PC
>
> Nu er den herresløv.

Se om der er kommet nogle nyere drivere til kortet.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Bernhard Ege

Dato : 25-03-05 12:24

Christian Skands wrote:
> [...]
> vide?
>
> Jeg er ikke skrap til det med computer...

Har du lagt de nyeste drivere til kortet ind? Ofte kan man nøjes med at
køre windows update.

Eller har du prøvet at flytte kortet til andre PCI slots? Det er muligt
at kortet konflikter med een af dine andre enheder.

Og du er 100% sikker på at kortet er trykket ordentligt på plads? Det
kan give underlige problemer hvis det ikke er tilfældet.

mvh Bernhard

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 20:12

Jeg sammenfatter lige lidt her

> Definer venligtst "herresløv". Målbart sløv eller synes du bare? Er
> det i opstarten, under afvikling af (hvilke?) programmer osv.

Med IE explorer, Outlook Express og Messenger åbne bruger jeg ca. 50 % cpu
kraft.....
Mod før ca. 3-7%

Kortet er sat ordenligt i og USB'erne virker fint omend hele systemet er
sløvt
Nyeste drivere er hentet.

Har fundet ud af at det må være det USB udstyr jeg havde tilsluttet i de nye
porte der sløvede systemet. Der var en kortlæser, et webcam og en
printer..... Nu er kun printeren tilbageog så kører det fint.

Måske det er strømforsyningen i PC'en der ikke er kraftig nok? printeren har
sin egen strømforsyning, kan det være derfor at systemet virker fint når kun
den er sluttet til?

I Printeren er der en enkelt USB port, den kan jeg ikke få til at
virke......Nogle forslag? Ville jo ellers være oplagt hvis enheden jeg så
tilslutter der ikke tager strøm fra PC'ens strømforsyning men printeren's??
Er jeg langt ude nu? bær over med mig.....

/Christian