ugyldig modtager
Fra : Kell Larsen

Dato : 29-05-01 13:54

Outlook express er begyndt at fortælle mig, at min post ikke kan sendes.
"Nogle af modtagerne er ugyldige. Ret navnene."
Hvordan det kan ordnes?
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Hauge

Dato : 29-05-01 14:44

Hejsa

"Kell Larsen" <Kell.Larsen@image.dk> wrote in message
> Outlook express er begyndt at fortælle mig, at min post ikke kan sendes.
> "Nogle af modtagerne er ugyldige. Ret navnene."
> Hvordan det kan ordnes?

Du har garanteret et ugyldigt tegn i en e-mail adresse i din adressebog (æøå
+ andre).

Mvh Hauge

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-05-01 15:54

"Hauge" skrev

> "Kell Larsen" wrote

> Du har garanteret et ugyldigt tegn i en e-mail adresse i din
> adressebog (æøå + andre).

Nej, Kell har opdateret OE mens OE har været åben.

En anden havde problemet igår, spørgsmålet er besvaret i den ret-
te gruppe:

Opfølgning er sat til ovennævnte gruppe.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-01 18:59

Tue, 29 May 2001 14:54:10 +0200, skrev "Kell Larsen"
<Kell.Larsen@image.dk>:

>Outlook express er begyndt at fortælle mig, at min post ikke kan sendes.
>"Nogle af modtagerne er ugyldige. Ret navnene."
>Hvordan det kan ordnes?

Da du opraderede din OE, gjorde du det mens den var åben, hvorved to
filer ikke er blevet overskrevet.

Hvis du har installationsfilerne så hedder de wab32.dll og
wab32res.dll.

Luk OE og kopier dem over i OE og sig ja til overskrivning.

Kan du ikke finde dem, så kan de hentes på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/download/oe501.zip>

Det er de samme filer i OE 5.01 som i 5.5.

PS. Der findes en gruppe specielt til Outlook Express, se min
signatur, der havde sikkert kunnet finde svaret.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?