Hvad betyder fejlkoden..
Fra : Jesper

Dato : 24-03-05 11:46

Hej.
Min Shuttle (sb81p) kan finde på at genstarte og kan efterfølgende ikke
finde harddisken. Så skal den bare stå et par minutter for at virke igen.
Når den genstarter lyder det lidt som om harddisken 'kører op og ned' for
til sidst at give op.
Selve maskinen er knap 6 mdr. gammel, så det er altså ikke noget gammelt
lort.
Jeg havde egentlig spekuleret lidt på om det var strømforsyningen der har en
fejl, men efter at den er crashet idag, kan jeg se følgende fejlmeddelse i
logbogen:
"Enheden\device\ide\ideport0 svarede ikke indenfor timeoutperioden."
Jeg synes ikke rigtig jeg vil gå ned til forhandleren, for der kan godt gå
et par uger mellem nedbrudene, så det kan jeg ligesom ikke vente på.
Er der nogen der har en ide om hvad der er los?

/JB

Fra : Henrik

Dato : 24-03-05 12:04

Prøv at tage et check af kablet fra strømforsyning til harddisk det kan
godt
være en dårlig forbindelse der.

Mvh Henrik

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk