Review af mit nye hardware-indkøb online n~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-03-05 03:45

Så har jeg endelig fået lagt en test af min nye PC+skærm op.

http://memos.dk/sbn/hardware2005/

Her har jeg skrevet om mange af de overvejelser som jeg gjorde inden jeg
købte udstyret, og min oplevelse af kvalitet, funktionalitet osv. efter
jeg modtog det, samt lidt performance tests...

Håber I kan lide det!

MVH: Esben

Fra : bb

Dato : 24-03-05 09:46

> [...]
>købte udstyret, og min oplevelse af kvalitet, funktionalitet osv. efter
>jeg modtog det, samt lidt performance tests...

Det er en god anmeldelse, det har du lagt meget arbejde i.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 24-03-05 11:38

bb wrote:

> Det er en god anmeldelse, det har du lagt meget arbejde i.

Helt enig! Lige før man burde gøre det samme, hvis der en gang bliver
råd til nyt hardware :)

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk