Multifunktionsmaskine
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-03-05 09:52

Hej venner -

Jeg har ikke en skid forstand på hardware. Derfor vil jeg gerne have jeres
hjælp.

Mine ønsker går i retning af

- multifunktion (print, fotokopiering, scanning)
- sort/hvid og farve
- høj udskriftskvalitet
- rimelig hurtig
- billig i drift (blæk)

Prisniveauet skal helst være under DKK 2.000.

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-03-05 12:37

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev....

> Mine ønsker går i retning af
>
> - multifunktion (print, fotokopiering, scanning)
> - sort/hvid og farve
> - høj udskriftskvalitet
> - rimelig hurtig
> - billig i drift (blæk)
>
> Prisniveauet skal helst være under DKK 2.000.

Du er altså nødt til at være lidt mere konkret hvis du vil ha'
ordentlig hjælp.

Alle vil ha' en hurtig printer, med ultimativ opløsning, bliig drift
og til ingen penge.

Du må definere hvad du kan leve med af opløsning og hastighed, f.eks.
ved at fortælle lidt om hvad du skal bruge den til.

Driftsomkostninger afhænger ligeledes af anvendelsesområderne. Er det
primært fotoudprint eller tekstudprint?

Er du fuldstændig ligeglad med størrelse, støjniveau, hvordan den
tilsluttes og hvilken platform den kan anvendes på? Er brugt et
alternativ?

Fra : Fru Sørensen

Dato : 21-03-05 12:44

> [...]
> - rimelig hurtig
> - billig i drift (blæk)
>
> Prisniveauet skal helst være under DKK 2.000.

Hej Jens

Vi har investeret i en HP Officejet 5510.
Den er bare rigtig god.

Mvh Lene

Fra : 5580

Dato : 21-03-05 13:57

Hej

HP 5510 opfyldersikkert dine krav.

Karl

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-03-05 14:36

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

Her er en fin maskine der opfylder dine behov:

Før var jeg selv tilhænger af HP printere, men efter Canon er begyndt med
deres Pixma serie er jeg blevet "omvendt".
En dejlig ting ved Pixma serien er at blæk ikke koster det hvide ud af øjene
(ca. 25 kr. pr. farve hos www.nierle.dk)
Dertil kommer en god billedekvalitet, lavt støjniveau og generelt en hurtig
udskrift (selvom opstart af printeren kan synes en anelse lang).

Mvh
Benjamin

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-03-05 11:19

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in message

> [...]
hurtig
> udskrift (selvom opstart af printeren kan synes en anelse lang).

refill ikke en ny toner vel?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 22-03-05 11:25

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in message

> øjene
>
> refill ikke en ny toner vel?

Jeg plejer at købe nye patroner, og de koster ikke mere end 25 kr.
Man kan også vælge at købe refill-sæt hvis man selv vil fylde de gamle op,
men det er ikke noget jeg gider at rode med til den lave pris som nye
patroner har.
Ganske vist er de nye patroner hos Nierle ikke originale, men jeg kan altså
ikke se forskel på udskrifts-kvaliteten.

Mvh
Benjamin

Fra : Henrik

Dato : 23-03-05 21:54

Vi har tre froskellige Brother MFC´er

Brother er billige og så har de fire seperate farvepatroner, hvilket har sat
vores blækomkostninger gevaldig ned.
De nye modeller er dog lidt "plastikagtige" men det kan jeg godt leve med
når bare prisen er i bund.

Henrik