Athlon 64 socket 939 og kølepasta?
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 00:22

Har netop investeret i en Athlon 64 3500+ Winchester, men kan se der ikke er
noget kølepasta med i boxen. Er det nødvendigt at investere separat i dette
for at holde CPUens temperatur nede, eller kan jeg roligt installere den
uden?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-03-05 00:31

"<-= KG =->" <NOSPAM> crashed Echelon writing

> [...]
> ikke er noget kølepasta med i boxen. Er det nødvendigt at investere
> separat i dette for at holde CPUens temperatur nede, eller kan jeg

boxed udgave? Sidder der så ikke en thermal pad thingy under køleren?

--
Bjarke Andersen

Fra : Vega

Dato : 21-03-05 00:43

> "<-= KG =->" <NOSPAM> crashed Echelon writing

> boxed udgave? Sidder der så ikke en thermal pad thingy under køleren?

Det gør der jo, har selv købt denne CPU som box, men har dog valgt at købe
Artic Silver 5 kølepasta, og en Zalman CNPS7700 køler.

Mvh. Vega.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-03-05 00:59

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Det gør der jo, har selv købt denne CPU som box, men har dog valgt at
> købe Artic Silver 5 kølepasta, og en Zalman CNPS7700 køler.

Husk at fjerne thermal pad'en inden du bruger arctic silver.

--
Bjarke Andersen

Fra : Vega

Dato : 21-03-05 09:04

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Husk at fjerne thermal pad'en inden du bruger arctic silver.

Hej Bjarke.

Jeg har købt en Zalman CNPS7700 cpu køler, som jeg skriver, så jeg skal ikke
bruge In-a-Box køleren.

Mvh. Vega.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-03-05 12:54

> Jeg har købt en Zalman CNPS7700 cpu køler, som jeg skriver, så jeg
> skal ikke bruge In-a-Box køleren.

Sry i nattens forvirring troede jeg du var oprindelig spørger.

--
Bjarke Andersen

Fra : Vega

Dato : 21-03-05 13:25

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Sry i nattens forvirring troede jeg du var oprindelig spørger.

Det er bare i orden.

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 01:22

> Det gør der jo, har selv købt denne CPU som box, men har dog valgt at købe
> Artic Silver 5 kølepasta, og en Zalman CNPS7700 køler.

Så jeg kan installere CPUen uden videre?

Fra : BFO

Dato : 21-03-05 02:05

"<-= KG =->" <NOSPAM> wrote in message news:423e13aa$0$748$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Så jeg kan installere CPUen uden videre?

Hvis du har købt processoren som 'in a box' altså med en medfølgende køler,
så kan du installere denne uden videre, da der sidder thermal pad under den.

Hvis du derimod har købt en seperat køler til CPU'en og der ikke er thermal
pad på kontaktfladen til CPU'en, skal du bruge kølepasta.

Mvh
Brian Olsen

Fra : Jens G

Dato : 21-03-05 16:29

On Mon, 21 Mar 2005 02:05:17 +0100, "BFO" <nyhedFJERN@MIGdbmail.dk>
wrote:

>Hvis du har købt processoren som 'in a box' altså med en medfølgende køler,
>så kan du installere denne uden videre, da der sidder thermal pad under den.

På køleren til min boxed Winchester 3500+ sad der et ordentligt lag
thermal pasta, og ikke en pad.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Vega

Dato : 21-03-05 17:17

"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse

> På køleren til min boxed Winchester 3500+ sad der et ordentligt lag
> thermal pasta, og ikke en pad.

Det kan da også godt ske det er det der sidder på min. Troede det var det
samme.

Mvh. Vega.