TV kort
Fra : Mørch

Dato : 20-03-05 20:57

Hej i gruppen
Håber nogen kan hjælpe
Har et Hauppauge WinTV 2000 kort med 881 chip - (kortet er fra julen 2003)
Har tidligere fungeret ok - men efter skift til andet bundkort og
processor - er den blevet ustabil og hænger (softwaren)
Har ikke ville arbejde med det i nok 3/4 år - men i dag skulle det så
være - prøve igen - fik kontakt til den og det kørte - i ca. 1/2 time, så
brød Win XP ned - og har ikke siden kunnet få det til at køre igen - selv
efter af - og gen installation at hardware og software.
Er problemet kendt af andre? - Og kan det løses? Eller skal man anskaffe
nyt?

--
Venlig hilsen

Jørgen Mørch

morch (at) oz4abh.dk

www.oz4abh.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 21-03-05 04:38

> Har et Hauppauge WinTV 2000 kort med 881 chip - (kortet er fra julen 2003)
> Har tidligere fungeret ok - men efter skift til andet bundkort og
> processor - er den blevet ustabil og hænger (softwaren)

Hvis du har skiftet til en pentium processor med hyperthreading (eller
dual), har WinTV2000 problemer med at køre det.

> [...]
> efter af - og gen installation at hardware og software.
> Er problemet kendt af andre? - Og kan det løses?

Læs linket (på engelsk):
www.hauppauge.com/pages/faq/support_faq_pvr250-350.html#7
Jeg havde det samme problem som dig, men problemet opstod allerede efter
cirka 5 minutter. Efter løsningsforslaget fra Hauppauge kunne det køre i op
til 10 minutter før WinTV2000 hang.

> Eller skal man anskaffe nyt?

Ja, da alt var forsøgt (undtagen at slå hyperthreading fra i BIOS), købte
jeg mig et andet PVR program. Og den kører klippestabilt.

Mvh

Emil