Kun én af cookies'ene bliver lavet !
Fra : Thomas P

Dato : 29-05-01 13:35

Hej,

Jeg sætter 2 cookies på følgende måde...

setcookie("password", $HTTP_POST_VARS["password"], time()+99999);
setcookie("username", $HTTP_POST_VARS["username"], time()+99999);

Bagefter lægger jeg så mærke til, at der kun findes én cookie i mine
midlertidige internet filer. Hvad gør jeg galt ?

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 29-05-01 13:40

Hej

> Jeg sætter 2 cookies på følgende måde...
> Bagefter lægger jeg så mærke til, at der kun findes én cookie i mine
> midlertidige internet filer. Hvad gør jeg galt ?

Intet. Men hvis du åbner filen, så burde der være indholdet af begge cookie
variabler.

Mhv Emil

--
Emil Rasmussen
http://www.noget.net

Fra : Thomas P

Dato : 29-05-01 13:46

> Intet. Men hvis du åbner filen, så burde der være indholdet af begge
cookie
> variabler.

Hvis jeg laver en test ved at sige...

echo "$username";
echo "$password";

får jeg kun passwordet frem !

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Thomas P

Dato : 29-05-01 15:06

> Hvis jeg laver en test ved at sige...
>
> echo "$username";
> echo "$password";
>
> får jeg kun passwordet frem !

For anden gang, har jeg måttet erkende at min egen omstændighed gjorde livet
surt for mig - jeg havde selvfølgelig kommet til at sætte variablen til
noget andet før - sorry for da disturb

--
- Thomas
~~~~~~~~