Hjælp til køb af laptop!
Fra : Klaus Peterson

Dato : 19-03-05 18:40

Hej

Jeg skal købe en superbillig laptop ( 5500.- kr ) Jeg har været inde på
www.edb-priser.dk hvor de har en masse Acer-computere i prislejet. Men
er der den store forskel på disse Acer laptop`s. Håber at få lidt hjælp
til køb af en bærbar.

Venlig hilsen
Klaus

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 19-03-05 20:13

On Sat, 19 Mar 2005 18:40:21 +0100, Klaus Peterson
<kan_ikke_benyttes@mail.dk> wrote:

> [...]
>www.edb-priser.dk hvor de har en masse Acer-computere i prislejet. Men
>er der den store forskel på disse Acer laptop`s. Håber at få lidt hjælp

Det burde fremgå formentlig af specifikationerne, hvad de mest oplagte
forskelle er. I den prisklasse og fra samme producent skal du nok ikke
regne med de store kvalitetsforskelle i materialer.
Hjælp til køb, bl.a. fra folk med erfaringer fra Acer, får du nok
lettest i dk.edb.hardware.baerbar

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 19-03-05 20:12

"Klaus Peterson" <kan_ikke_benyttes@mail.dk> wrote in message
> [...]
> www.edb-priser.dk hvor de har en masse Acer-computere i prislejet. Men
> er der den store forskel på disse Acer laptop`s. Håber at få lidt hjælp

prøv at spørge i den rigtige gruppe

dk.edb.hardware.baerbar

Og så måske også lige et par ord om hvad du skal bruge den til

Morten

Fra : Klaus Peterson

Dato : 19-03-05 20:16

Undskyld...jeg har overset denne gruppe. Jeg lukker og opretter et nyt
spørgsmål i rette gruppe.

Klaus