Hvad er hurtigst amd barton eller sempron
Fra : Jørgen L.

Dato : 19-03-05 12:20

Hvad er hurtigts amd barton xp eller amd sempron
begge 2800 +

skal bruges lidt til kontor og meget til spil
og hvad ville i købe ?

--
Hilsen Jørgen

Fra : Brian Lund

Dato : 19-03-05 13:37

> Hvad er hurtigts amd barton xp eller amd sempron
> begge 2800 +
>
> skal bruges lidt til kontor og meget til spil
> og hvad ville i købe ?

Barton er helt klart hurtigst! :)

Brian

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-03-05 00:05

Jørgen L. wrote:
> Hvad er hurtigts amd barton xp eller amd sempron
> begge 2800 +
>
> skal bruges lidt til kontor og meget til spil
> og hvad ville i købe ?

Hvis du skal spille, vil jeg nok anbefale dig en Athlon 64. Nu skriver
du ikke så meget om hvad du ellers har tænkt dig at købe eller hvor
mange penge du skal bruge, men hvis du læser nogle tests vil du se at
AMD64 giver langt mere ydelse for pengene ved spil og 3D.

men i øvrigt, så mistænker jeg lidt AMD for at have lavet performance
rating (f.eks. xp2800+) på sempron-modellerne i forhold til Intel
Celeron, mens Athlon (Barton) modellerne er i forhold til P4.

Fra : Jørgen L.

Dato : 20-03-05 00:58

> [...]
> penge du skal bruge, men hvis du læser nogle tests vil du se at AMD64
> giver langt mere ydelse for pengene ved spil og 3D.

Det er til min bror, og han har ca 2000 kr. til at opgradere sin pc
han har kabinet, hd og grafik kort.
så jeg valgte et asus bundkort, en amd athlon barton 3200 + og 512 mb ram
samt en brænder

Hilsen Jørgen