PC-Lager Århus
Fra : Dan

Dato : 18-03-05 20:20

Har nogen erfaringer med butikken?

På forhånd tak

Dan

Fra : Villy Jensen

Dato : 18-03-05 21:03

> Har nogen erfaringer med butikken?
> På forhånd tak

Jeg har OK erfaring med postordre fra http://www.compumail.dk/
der henviser til http://www.pc-lageret.dk/

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Sander

Dato : 18-03-05 22:03

Prismæssigt ligger de på ca. samme niveau som www.shg.dk
, med den forskel at hos Shg kan man hente varen til samme
pris i butikken som på nettet.

Sander.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 18-03-05 22:53

"Sander" <noller2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Prismæssigt ligger de på ca. samme niveau som www.shg.dk
> , med den forskel at hos Shg kan man hente varen til samme
> pris i butikken som på nettet.

http://www.compumail.dk/ er et postordrefirma http://www.pc-lager.dk/ har
også en butik hvor varerne kan afhentes.

Mvh
Claus

Fra : Pita

Dato : 19-03-05 11:59

Prøv lige at spørge i en af markedsgrupperne... mener at have hørt meget
snavs om dem, der.

--
Pita

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 19-03-05 19:57

"Pita" <hjardemaal@email.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv lige at spørge i en af markedsgrupperne... mener at have hørt meget
> snavs om dem, der.

Hvorfor skulle jeg det?

Og nåh!

I øvrigt ville dine indlæg blive lettere at læse hvis du fulgte helt
elementær netikette som at skrive dine svar under det du svarer på og klippe
i den oprindelige postning som uvæsentlig tekst fjernes.

Læs mere om brug af usenet på http://www.usenet.dk/
og specielt om citatteknik på

Claus

Fra : Pita

Dato : 20-03-05 15:33

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle jeg det?
>
> Og nåh!

*Sirene*
*Bremsesporslyd*
*Råben og skrigen*
*"Newspolitiet" sætter sig ind i bilen og kører igen*

Plonk

--
Pita

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-03-05 17:39

> [...]
> *Bremsesporslyd*
> *Råben og skrigen*
> *"Newspolitiet" sætter sig ind i bilen og kører igen*

Hvor gammel er det så lige at du er?

I øvrigt så slår det mig netop nu, at du pga. din manglende forståelse for
hvordan nyhedsgrupper fungerer skrev beskeden om at kigge i markedsgrupperne
til mig, i stedet for til Dan som startede denne tråd.

Så hvis du på et tidspunkt kommer ud af kravlegården vil jeg virkelig
anbefale dig at lære hvordan usenet fungerer.

Mvh
Claus

Fra : Pita

Dato : 20-03-05 19:13

> [...]
> markedsgrupperne
> til mig, i stedet for til Dan som startede denne tråd.

Nu var mit kill filter lidt langsomt i opfattelsen, men hvorfor svarer du
Sander uden at korreksere hans quote-teknik? Skal politiet ikke udøve den
samme praksis over for alle?

Jeg kan også hakke i petitesser, hvad med stavefejl og kommafejl, skal de
ikke også præciseres sammen med en henvisning til dk.kultur.sprog eller
dk.undervisning?

Plonk - og nu virker den.

--
Pita

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-03-05 20:32

> Nu var mit kill filter lidt langsomt i opfattelsen, men hvorfor svarer du
> Sander uden at korreksere hans quote-teknik?

Vil det sige at din fornærmelse udelukkende handler om at det!

Jeg håber at du får nogle gode oplevelser når du skal starte i
børnehaveklassen efter sommerferien.

> Skal politiet ikke udøve den samme praksis over for alle?

Selvfølgelig skal politiet det!

At du så begynder at kalde mig politi fordi jeg forsøger at hjælpe dig
kommunikere bedre med folk her på usenet kan vist kun tolkes som at du er et
lille forkælet barn der er vant til at gøre som det passer dig. Hvis du ikke
lægger den attitude af dig vil du få overordentlig svært ved at gebærde dig
i samfundet når du bliver voksen.

> Jeg kan også hakke i petitesser, hvad med stavefejl og kommafejl, skal de
> ikke også præciseres sammen med en henvisning til dk.kultur.sprog eller
> dk.undervisning?

Nej! Her på usenet anses det for direkte uforskammet at hetse folk pga.
stave og kommafejl. Husk på at ikke alle har lige let ved stavning og
tegnsætning.

Hvis du sætter dig ind i netiketten vil du bemærke at det er ganske lette
regler som alle har mulighed for at efterleve og som gør brugen af usenet
lettere for alle.

> Plonk - og nu virker den.

Nåh!

Mvh
Claus

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-03-05 00:02

Dan wrote:
> Har nogen erfaringer med butikken?
>
> På forhånd tak
>
> Dan

Jeg har købt 2 gange hos Compumail, som er deres internetbutik, og der
har ikke været nogen problemer, men som sagt har jeg ikke prøvet andet
end at købe og modtage varen, ved ikke med deres håndtering af retur/RMA
sager, eller evt. svar på spørgsmål inden køb. Jeg kender en person
privat som arbejder derinde, og da jeg havde et spørgsmål til køb af et
MSI motherboard, blev jeg ikke klogere!

læs samtalen på http://sbn.as/flabet.txt