V/S Nyt Asus P4C800-E Deluxe
Fra : Ron

Dato : 18-03-05 16:30

Hej

Jeg har lige fået dette retur i en RMA sag fra SHG, jeg forventede det
tog længere tid og har allerede købt et nyt (SHG sendt et nyt samme
dag de modtog det gamle!):

Hvad kan jeg tage for det?
Jeg bor i Odense hvor det kan afhentes, hvis nogen er5 interresserede,
ellers inkluder forsendelse (jeg sender ikke pr. efterkrav).

Mvh. Ronny

Fra : Hans

Dato : 18-03-05 19:19

Ron wrote:
> [...]
> Jeg bor i Odense hvor det kan afhentes, hvis nogen er5 interresserede,
> ellers inkluder forsendelse (jeg sender ikke pr. efterkrav).

Det ved de meget mere om i handelsgruppen for den slags:

Her bliver du nemlig kun budt skumbananer.

Hans

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 18-03-05 22:56

> Det ved de meget mere om i handelsgruppen for den slags:

> Her bliver du nemlig kun budt skumbananer.

Jeg plejer normalt at lægge ud med en skumbanan (udenfor markedsgrupperne),
men nu er varen jo så godt som ny, så jeg byder 3 skumbananer

Mvh

Emil

Fra : Ron

Dato : 18-03-05 23:13

On Fri, 18 Mar 2005 22:56:14 +0100, "Emil Jensen [2100]"
<lime@jensen73.dk> wrote:

>Jeg plejer normalt at lægge ud med en skumbanan (udenfor markedsgrupperne),
>men nu er varen jo så godt som ny, så jeg byder 3 skumbananer
>
>Mvh
>
>Emil

Ok

Det er nogle år siden jeg sidst solgte noget i nyhedsgrupperne

Mvh Ronny