aflæsning af hastighed på USB-porte? (win2~
Fra : Peter T.

Dato : 18-03-05 15:12

Operativsystem: Windows 2000. Det drejer sig om mine usb-porte, som alle
burde køre USB2-hispeed, men noget siger mig at ikke allesammen gør det.

Hvordan aflæser jeg den mode, som en USB-port kører med (usb2-
fullspeed/hispeed)?

Hvordan aflæser jeg den øjeblikkelige hastighed på en USB-port, mens der
bliver overført data til/fra feks. en usb-harddisk? Her tænker jeg på et
program ala DU-meter eller noget, som blot kan måle den samlede overførsel
i et givent interval og beregne datamængde pr. sekund.

--
Udsolgt!

Fra : Peter T.

Dato : 18-03-05 17:58

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

Problem løst. Min nevø skrev et lille program til mig. :)

--
Udsolgt!