Dual Layer Problem
Fra : KN

Dato : 16-03-05 17:08

Hej NG Jeg har købt nogle dual layer skiver og vil tage en backup af en dvd
film som fylder 6.2 gb men efter ca 5 min. spytter den skiven ud og siger
hardwarefejl, jeg har prøvet i nero6 og Pinnacle Instant Copy, hvad kan jeg
gøre forkert ?
MVH
KN

Fra : mr@dr.dk

Dato : 16-03-05 18:56

"KN" <k@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> film som fylder 6.2 gb men efter ca 5 min. spytter den skiven ud og siger
> hardwarefejl, jeg har prøvet i nero6 og Pinnacle Instant Copy, hvad kan

Har du anydvd(til at fjerne evt. copy protection) til at køre i baggrunden?

mvh

michael

Fra : KN

Dato : 17-03-05 17:19