3 hardiske + DVD-brænder + CD-brænder ?
Fra : Jens

Dato : 15-03-05 18:23

Hej

Er det muligt at få ovenstående til at virke i en alm. pc. med 2 IDE porte?
Hvis ikke, hvad skal der så til?

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-03-05 18:28

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> crashed Echelon writing

> Er det muligt at få ovenstående til at virke i en alm. pc. med 2 IDE
> porte? Hvis ikke, hvad skal der så til?

En ekstra controller eller du gør nogen af dem eksterne til usb/firewire.

Men hvorfor osse 2 brændere?

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens

Dato : 15-03-05 18:57

> En ekstra controller eller du gør nogen af dem eksterne til usb/firewire.
>
> Men hvorfor osse 2 brændere?
>
> --
> Bjarke Andersen

Tja, det giver jo større hastighed ved CD kopiering

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Woodi

Dato : 15-03-05 20:10

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er det muligt at få ovenstående til at virke i en alm. pc. med 2 IDE
> [...]

"Digitus" har en PCI ATA 133 RAID Controller til ca. 300,-

Vh. Woodi.

Fra : Jens

Dato : 15-03-05 20:25

> "Digitus" har en PCI ATA 133 RAID Controller til ca. 300,-
>
> Vh. Woodi.

Tak for svarene, jeg har nu også set at Sunsway har en tilsvarende
controller til 319,-

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 15-03-05 21:23

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> wrote in message

> Tak for svarene, jeg har nu også set at Sunsway har en tilsvarende
> controller til 319,-

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=12201

Mogens