Wipe af usb flash pen
Fra : Thomas G

Dato : 14-03-05 19:50

hey.

Jeg har en usb flash pen som jeg ikke længere skal bruge men inden jeg
sælger den vil jeg gerne være sikker på at de filer der ingang har ligget på
den ikke kan genskabes.. hvordan gør jeg det eller er det nok bare at
formatere den?

Mvh. Thomas

Fra : Anders Lund

Dato : 15-03-05 21:50

Thomas G wrote:
> [...]
> den ikke kan genskabes.. hvordan gør jeg det eller er det nok bare at

Nej, man kan stadig fremkalde data - lige som en harddisk. Det skal
overskrives, hvis du vil have det helt væk. Jeg ved dog ikke om det kan
"gemme" sig lige så meget som på en harddisk.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!