Hvilken ekstern tv-tuner kan anbefales ??
Fra : Jan

Dato : 11-03-05 10:14

Hejsa

Overvejer en ekstern tv-tuner til brug på en bærbar pc, men hvilken (til en
overkommelig penge) kan anbefales.

Hvis jeg køber sådan en, kan jeg så også optage tv-programmer i en god
kvalitet og derefter brænde dem på en DVD skive ?

Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-03-05 13:10

Jan wrote:
> Overvejer en ekstern tv-tuner til brug på en bærbar pc, men hvilken
> (til en overkommelig penge) kan anbefales.

Jeg har god erfaringer med følgende produkter:

Nu er det et stykke tid siden jeg arbejde med produkterne, men
jeg mener at kunne huske at Hauppauges er med stereo og det
er Pinnacles ikke. Men det kan du jo selv læse dig til.

Og så mener jeg at antennesignalet/tv-billedet blev bedst med
Pinnacles, men er ikke helt sikker i den påstand. Det kan jo også
have været andre faktorer der spillede ind...

> Hvis jeg køber sådan en, kan jeg så også optage tv-programmer
> i en god kvalitet og derefter brænde dem på en DVD skive?

Kvaliteten er så god som det signal du får ud af dit analoge
antennestik...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund