Audiotrak 7.1 LT
Fra : Maxtor

Dato : 08-03-05 21:14

Jeg har købt et Audiotrak 7.1 LT og installeret den nyeste driver v 1.007

Jeg har i Windows Sound kontrolpanelet valgt 5.1 speakers, og i AT
kontrolpanelet valgt 5.1 speakers.
Under dens lydtest er der lyd i samtlige 6 højttalere.

Under afspilning af DVD'er, f.eks. Kill Bill I, er der KUN lyd i front og
sub.

Hvordan slår man bag- og centerhøjttalerne til?

Findes der ikke en manual til kontrolpanelet? Der var ikke nogen på CD'en
eller deres hjemmeside.
Jeg har ikke slået nogle specielle ting til i deres kontrolpanel og aner
heller ikke hvad de gør.

/Max

Fra : Maxtor

Dato : 08-03-05 22:14

"Maxtor" <maxtor@maxtor.maxtor> wrote in message
> [...]
> Under dens lydtest er der lyd i samtlige 6 højttalere.
>
> Under afspilning af DVD'er, f.eks. Kill Bill I, er der KUN lyd i front og

Hmm og dog - Efter installation af en PowerDVD 6.0 Trial og valg af 6
højttalere er der bestemt den lyd der skal være.
Min PowerDVD 4 understøtter åbenbart ikke 6 højttalere.

Den hakker bare helt ekstremt i lyd og billede og bruger 99% af CPU'en
selvom det er en P4 2400, men det ser også ud som om billedet er forkert
proportion, så mon ikke det er det den spilder PCU tid på?

/Max

Fra : Kim Nielsen

Dato : 12-03-05 20:02

Hey ...

PowerDVD 4 understøtter ikke Audiotrak Maya 7.1 helt.
Det er i de senere udgaver (såsom PowerDVD 6) der gør det.
Jeg vil nu hellere råde dig fra PowerDVD da den godt kan volde prob. med
kortet til tider.
WinDVD derimod er kompatibel med Maya 7.1
Grunden til at jeg mener at du burde holde dig fra PowerDVD, er at jeg selv
har et Maya 7.1 - dog ikke i en LT-udgave
WinDVD syntes jeg personligt er nemmere at kontrollere + at der findes
udvidelser til det.
Men det er bare hvad jeg syntes - du bestemmer selvfølgelig

MVH

Kim Nielsen
aka
DvDsQeEzEr