P4 3.0 vs P4 2.8 til OC.....
Fra : OmmiZZ

Dato : 08-03-05 19:59

Hej NG..!

Med fare for flaming for fejlpost.....da der ikke har været nogen
responce på mit indlæg i dk.overclocking....forsøger jeg mig her da der
er en noget større og, umiddelbart, mere seriøs tilgang til indlægene

Hvilken af de to processorer kan anbefales til OC i et ASUS P4P800-E
Deluxe..?!

Jeg er begrænset af mine RAM Samsung PC2700.....så det skal tænkes med..

men da prisen idag er dyrere på en 2.8 tænker jeg jo at der kan suges
mere ydelse her.....men kan jeg med mine RAM..?!

...og hvor langt kommer jeg med en 3 GhZ..?

In advance
Thomas